w i l l i a m s a n + B L O G

我?坦白直接..所以咪成日比人鬧咯..

不過我都無理佢地,因為我覺得鬧我既人通常都係吾接受現實至會鬧我者...

28.9.08

好狗...





上個禮拜六,我地幾個“還我情真”既演員去怡保做宣傳.所以一早就要去到七仔公司集合,等佢地一van載我地去.但係當我坐住助理既車去到七仔門口既時候,同常都習慣性地落車登記,之后再將部車喳入去泊.響助理登記完上車既時候,突然間有個累似實Q既物體向我地部車沖住過黎,一邊好大聲渴(吾知佢渴乜),然后擋住我地部車(好似佢殺父仇人甘),響車邊大叫,然后助理開刱問佢乜事,佢粗魯甘旨住我大聲問我“U MAU MASUK JUGA? PERGI AMBIL PASS LAH!!!!!!!!!!!!!! " 我當時嚇到,我感覺好似被人通輯緊甘...(曉玉部車響前面都比呢個實Q嚇到..)我捻我當時好想同佢講道理,同時捻到佢吾知係咪齋戒緊所以甘吾好老皮,亦都捻到如果佢係一個識得講道理同埋有家教既人都吾會對一個無犯錯既陌生人甘無禮啦.結果我gud聲吞左道氣,由得助理去處理.入到去入面,捻住話返比七仔既人听頭先件事,點知佢好輕鬆甘話“Oh,佢地係甘架啦”.哇!我吃到甘大個仔都未比人甘渴過架!!!我響度捻究竟係咪呢班實Q好受人尊重咧? 應該係既,至起碼D大粒野坐住部名車入黎既時候,個個都會九十度鞠躬,霎熟狗頭,四万甘口去招待啦...哎..真係狗咯..
p/s:好彩去到怡保見到Dfans反應熱烈者,道氣即刻消晒..

24.9.08

做大戲啦喂!!!





上個禮拜做左個慈善show,YIN NGAI heart 2 heart charity night .呢個係一個粵劇show,我只不過係做主持者.其實響兩年前都同YIN NGAI做過呢個show既,好多謝佢地甘比面今年再叫我做,正所謂為善不甘后人丫嘛,有錢出錢有力出力,我錢又吾多,唯有出多D力咯.我同YIN NGAI 呢班auntie合作得好開心,因為令我真正見到出錢又出力既人,點解我會話佢地出錢又出力呢?因為有好多慈善show都會將籌到既善款,扣除制作費同埋好多淋沉既費用,淨返落黎果D至捐出去,YIN NGAI就吾同,幾乎所有制作費都比晒,而且做粵劇既制作費有幾大相信大家都清楚,特別響廣州請黎既著名粵劇導演,化妝同埋服裝設計,淨係呢三位師傅都花費吾少啦.成場show都好好,D道具佈境同服裝係靚到dum dum聲,而且仲係全新既添.雖然我真係吾係甘識欣賞粵劇,但係我比YIN NGAI呢班auntie感動到,我佩服佢地既毅力同熱誠.我曾經做過舞台劇,壓力大到一個月里面瘦左五公斤,試捻下由晏晝一點就開始化住個大戲妝,等到夜晚表演既時候仲要keep住個樣再著幾層大戲衫,你吾死我死丫!呢班auntie平均年齡大概六十五左右,雖然粵劇只係佢地既興趣,但係表現得非常專業,佩服佩服!
兩晚所籌到既善款有幾多我就無問啦,不過就有幅由劉德華“太平紳士”親手寫既字畫就籌到三万蚊.其實呢個慈善show我做得好開心,因為真係幫到好多人,其中一個受惠團體就係我上次所寫既“兩個無陰公”里面既孤兒院Ti-Ratana Welfare Society KL,今次机緣巧合之下幫到佢地.仲有好幾個受惠團體包括馬來西亞同台灣慈濟基金會,臨終關懷協會,南洋基金會等等...
雖然我就落硬地獄架勒,不過應該就吾洗去到十八層卦...祝大家身體健康,恭喜發財!

14.9.08

有眼不識舞獅..





尋晚訓左十三個鐘,所以今日精神好.有時做呢行真係吃得咸魚要抵得渴,一時無覺好訓,一時一訓就十幾個鐘,D內臟都壞鬼晒.所以成日听到D藝人早死就係甘既原因咯.
呢排拍緊“談談情,舞舞獅”,一听就知道套戲係講舞獅架啦.未開拍之前我地幾位演員都要去學D舞獅,听落好似好專業甘,其實我地去學D基本功者,因為我地學果幾日專業得去邊呀?真正舞獅既人起碼學果十年八年.如果吾係拍呢套戲,我都吾係甘了解舞獅,相信好多人都係.所以細佬真係好佩服舞獅既呢班“后生仔”,無佢地既話,華人傳統既文化就吾會延續落去架啦.何為呢班后生仔呢?事關教我地既師傅都係得果二十二歲,佢學左八年,佢既正職係托車,平時佢著住拖鞋騎住佢架蛤仔又或者喳住佢架黐左好大個中文字響個車頭蓋度既國產車黎武館教我地舞獅,點解我要甘黎介紹呢位師傅仔呢?因為當你就甘睇佢,點都睇吾出佢可以舞獅舞得甘勁既.當你見到一班外貌好吾傳統既后生仔一齊做D甘富中國傳統文化既動作,個心真係有D感動.
可以有機會拍到呢套戲,真係內外都開心,內外?內﹣﹣係因為可以介紹舞獅比觀眾,令到大家睇響之余又有機會認識到舞獅人既生活.外﹣﹣事關呢套係一套喜劇,劇本已經好笑,現場拍既時候仲好笑,我拍過甘多部,都未試過笑到收吾到聲NG拍吾到既.希望大家會鐘意呢部“談談情,舞舞獅”啦,好似係明年農曆新年期間播,支持下啦...不過依家都要支持播緊既“還我情真”呀...

1.9.08

吾係解釋既回復..

hello...首先講聲對吾住先,呢排日到夜都響度趕緊戲,所以無時間寫blog,不過我都有睇有D咩留言比我.我發覺呢排有D人對我既言論有D議見...好事黎既,証明你有關注細佬所發表既野.有時過左去既事我吾係甘想再提,不過我又好似深深不憤,因為據說有D人覺得我對mr.O既睇法有D不滿並且話我響網上發表都係為左搏上位,想炒紅自己...唔??甘多位無知既人,吾該大家用個腦捻下,就算我搏上位炒新聞都吾會用呢個人啦,佢對我黎講並無乜野關係同价值,炒都搵第二個啦,...我凈係講事實,就好似我既blog既標題一樣「坦白直接..所以咪成日比人鬧咯..不過我都無理佢地,因為我覺得鬧我既人通常都係吾接受現實至會鬧我者..」不過我就知到有個有心人就將我對mr.O既言論擺左上cari.com黎做事實,証明比大家睇有幾多人對mr.O既行為有議見...將心比心..總知就無乜想再提呢個人啦,無謂影響林小姐安胎既心情啦..