w i l l i a m s a n + B L O G

我?坦白直接..所以咪成日比人鬧咯..

不過我都無理佢地,因為我覺得鬧我既人通常都係吾接受現實至會鬧我者...

16.7.08

怪談...

呢排好似好得閒但係又無乜出去逛,日日暱響屋企煲碟,煲乜戲?其實係煲節目...“怪談”...呢個節目係香港有線台既一個靈異節目黎既.節目有好多種,但係好多都做吾耐,因為D橋無晒,唯獨是靈異節目就長做長有.事關D觀眾係非常之鍾意自己嚇自己既,我係其中一個好例子.
鍾意睇呢D節目既人並吾代表你迷信,不過寧可信其有,不可信其無.就好似細佬甘,吾知幾時听人講過當你入住一間酒店既時候,入門之前要敲敲個門,意示我黎借宿者並無惡意既.跟住吾好將D濕毛巾掛響個衣柜里面,因為用易聚陰,訓前要將D鞋反轉一只,同埋最好係著D橙色或黃色衫入睡,甘就應該就無甘容易撞野,仲有仲有,check-out果日當你正要離開房間既時候,千其千其吾好同同房既人大講“好咯,行啦,我地返屋企啦!”呢D野我都照做,就算你話我迷信都無計架啦,我只係避免有事發生者.
我听過會令我一住酒店就會捻起既故事,非常恐怖.話說,有兩個記者去台灣做野,住同一間房,有一日,其中一個就響廁所度沖涼,通常D熱水既蒸氣都會整到塊大鏡矇晒,好正常,但係鏡上面若隱若現出現D字,寫住“敏敏,我愛你”,初時個記者以為係上一手既住客情到濃時用唇膏寫低D甜言蜜語,唇膏有油漬,抹吾淨者,依家遇到蒸氣又出現甘解者...所以佢都無擺響心到.直到check-out既時候,佢同另外既記者講左聲:“好咯,行啦,我地返屋企啦!”...返到吉隆坡都無乜事發生.自小父母離異既佢,同妹妹跟左啊媽住,即係成屋都係女人..直至到有一日,佢響外面做緊野既時候,發覺有D文件留左響屋企,捻住打個電話返去比啊媽,叫佢幫手搵下,電話響左好耐,之后有個男人接听個電話,個記者心捻,屋企呢個時候無可能會有男人響架喔.于是個記者就問個男人:你係邊個?男人話:我係敏敏!記者又問:邊個敏敏?你點會響我屋企架?男人話:上次響台灣酒店度你叫我跟你返屋企架嘛...

没有评论: