w i l l i a m s a n + B L O G

我?坦白直接..所以咪成日比人鬧咯..

不過我都無理佢地,因為我覺得鬧我既人通常都係吾接受現實至會鬧我者...

28.7.08

好新既得人.好得既新人




呢幾日天下太平,過得安枕無憂,響我生活當中應該算得上係好事黎既.不過人係犯艱既,無風無浪既日子,硬係覺得悶,不過又吾係平淡到呢個地步既,只係D芝麻綠豆既事吾想寫者.不過都有單幾開心既case想同大家分享下既,就係細佬唱片公司既同門師妹chervie何憶文既專輯得到各界人士既支持,已經收到repeat order既訂單啦,真係可喜可賀,試問今時今日馬來西亞華人歌手有幾多個有repeat order既訂單呀...我絕對吾係響到幫chervie宣傳,而係我真係覺得佢係真係掂既.事關由我岩岩識佢果陣,佢真係勁肥既肥妹,成七十幾八十公斤,為左可以出唱片做歌手,而修身減肥變成依家四十幾公斤,單憑呢份毅力,我就已經佩服佢啦.好多人都好好奇究竟佢點減咧,朝早五點幾起身,去gym跑個幾鐘步,然后返工(朝九晚五),放工之后又去gym度健身join class做yoga,body pump,勁踩單車一個鐘burn 900卡果D,之后就返studio練唱...係每日重復做同樣既野,你得吾得呀?我就自問吾得啦...有次仲勁,你有無听過跑步跑到腳流血都仲要繼續跑呀?就算係受左傷都要繼續堅持果份熱誠,絕對吾會為左少少事而放棄...響依家呢個社會已經好難再搵到呢款人啦,依家D后生仔女,做事無樣野上心既,舉個例,有D拍過幾場戲做K,又或者贏過一D電視台既比賽,就已經覺得自己好紅好多人認得佢,工作既時候又吾認真,教佢野就凈係識得噢噢噢!教十次就噢十次,噢完之后都係做返同樣既野,究竟係你底,又還是你已經覺得自己高人一等咧?真係...哎...吾想提啦...講返chervie 啦,佢筆竟係一個新人,好多野都吾係好慣,但係佢對唱歌好執著,好努力去學D自己吾識既野,重未放棄過,就好似佢D歌甘,雖然係口水歌,但係要唱出自己既風格同擺脫原唱者既唱法,都幾難架.至起碼我擺佢張cd響車听都未捻過要換歌听住,證明D歌係掂既,我絕對吾係刷鞋...的而且確係幾好听既.希望大家可以支持下呢個“得”既新人啦..記住佢既名叫Chervie Ho 何憶文 My Love Story ...

没有评论: