w i l l i a m s a n + B L O G

我?坦白直接..所以咪成日比人鬧咯..

不過我都無理佢地,因為我覺得鬧我既人通常都係吾接受現實至會鬧我者...

5.1.09

好多BB吖。。。。。





呢排,吾知点解接触好多BB吖!!!。最先见既BB系我哎呀细妹既仔“Izaac”,即系我外甥,妹妹响加拿大生,果日返黎,BB已经五个月大啦,的确好得意,我捻我所见过既BB当中,除左外国人之外,我都未见过甘鬼Q既BB。据说佢一出世就有好多好多头发,兼且又浓又黑,眼仔碌碌,虽然对眼吾算大,不过眼珠好大,好似D人代左瞳孔放大既隐形眼镜甘。。哈哈。。劲搞笑。BB出世无几耐之后,就第一次剪头发,之后妹妹仲专登留长BB既头发,仲“吉”住对眼都要返黎比我地睇,因为有几“汁”系天生highlight左既,我第一个反应就系:吾系攞错左隔离床果件下话!!!吾出奇喔,加拿大生,乜血混乜血,混完出黎乜样都有啦。。。哈哈。。话时话,呢只野又真系几乖既,边个都抱得,五个几月我敢抱,事关我好惊抱D两个月以下既BB,因为我吾识抱,怕扭亲佢条颈骨。。。Izaac吖Izaac,快D叫我一声“舅父仔”啦。。。
果晚去出席林德荣既仔“Lucas“既一百日dinner,哇。。五十围吖,好多人,好似马来西亚娱乐协会既联欢晚会甘吖,因为见到好多同行既人,happy happy,但系Lucas净系出现响我地面前一阵者,所以把握时机,啦啦临抓住Lucas仔影返张相先,事关Lucas仔仲要围围台去敬酒架。。。哈哈。。响度祝Lucas仔快高长大,大个之后做Dato 。。。 嘻嘻。。
寻日晏昼,又出席我既旧同学林佩盈既仔“贺柏阳”既满月lunch,无错,系lunch,我都系第一次去满月lunch既,比较西式,自助餐,意大利粉,咖啡,另一种感觉。吾系好多人,不过胜在够warm。。呢D场合,通常BB都吾得闲既,个个都话要抱下,甘既情况之下,我呢个大细佬见到甘多气球,更系玩好耐未玩过既波波啦,影下相者,吾好误会。当然响呢两场“满月酒”,卓卉勤肯定有出席啦,第一,有得吃,第二,发挥做奶妈既本色,吾知点解,个个BB到佢手抱,一定训着,莫非。。。。。。。。。。。。。。Er 。。。。莫非个范围仲大过张床??吾系,系舒服过张床。。。。 嘻嘻。。。响度祝“阳阳”,双眼皮仲深过佢老豆。。。

10 条评论:

vincesepten 说...

几时轮到你啊?

pisc3s*bab3 说...

很口爱的bab3..
william..几时要生自己的一个哦~
呵呵~^^

w i l l i a m s a n 说...

我生?同边个吖?卓卉勤吖??哈哈

零粒星的地球 说...

和vivian姐生也不错啊!
生女的以后就不用愁没有身材了。
哈哈。。。

pisc3s*bab3 说...

哈哈~
同边个生都不要紧~
最重要是你的爱人咯~
呵呵~
生了,可别忘了借我玩一玩哦~
哈哈~
你的bab3一定很口爱哦~
等你的哦~

mcmcc 说...

hahaha...William 这个主意不错,如果卓卉勤答应的话!你们的bb一定很有看头。哈哈哈哈lol

BoBoLiow 说...

不妨考慮下...哈哈哈
你好啊,我前不久在林佩盈的BLOG看見你的BLOG的...看你的部落格是順便訓練下我讀廣東話...呵呵

匿名 说...

hello,william
你好,最近看到很多你的新消息。恭喜你加入新东家有更好的发展,对了!我知道你会在18号来北海对吗?我和慧迎都很开心,因为好久没有和你见面了。我们是很希望可以跟你聚聚。 再来是想欲先跟慧迎一起过生日。
希望你可以尽快给我回复。
还有,我这里常常很多商演想找你出来唱歌的。希望你也给我你公司的联系号码。除了可以找你演出之外,也希望可以多办一些聚会。谢谢。

我是善华(gary).012-588 1934

bluesky 说...

好钟意你同vivian姐抱bb个张相啊..真系好有一家人feel hor...

w i l l i a m s a n 说...

多谢,bluesky支持,大家都系同一类捻法既人。。。嘻嘻。。 岩频率。。。哈哈