w i l l i a m s a n + B L O G

我?坦白直接..所以咪成日比人鬧咯..

不過我都無理佢地,因為我覺得鬧我既人通常都係吾接受現實至會鬧我者...

16.5.09

小娘惹




无鬼啦。。。今日讲下电视剧。。。我呢排拍完戏,做完手头上既野,可以轻松D响屋企打趸,煲下剧。今次煲既竟然系一部新加坡新传媒既剧!!!点解我会话“竟然”呢??一路以黎都无乜追新加坡剧既我,硬系觉得吾知争甘D咩甘。。。艺人吾够大牌?华语吾好听?演员吾识演戏?制作吾够认真?剧本吾够好?我吾知,亦都吾系好想讲。。。。。(原谅我都系呢间公司既艺人)所以无果种去“追”既冲劲。。。。
但系我紧排睇左一部好值得去睇既剧。。。无错。。就系“小娘惹”啦。。。相信我身边既朋友屋企人都知道,因为我极力推荐呢部剧。。。
好??点解好??因为好咯。。今时今日睇戏吾系净系睇故事同演员既演技,系睇全面既。故事,导演,演员,服装,场景,道具,灯光,剪接,配乐。。。。等等等等。。。“小娘惹”全部有晒!仲可以学到好多娘惹既文化同态度。。。。
(一) 故事,参到无论,主角一生人比人虾虾霸霸,无好日子过,一波未平一波又起,真系死左去好过。但系我身为观众,就系中意睇呢D点样可以扭转命运,委屈中求存,差D要死,但系又可以企返起身。所以做观众好矛盾,好犯贱,哈哈。。。
(二) 导演,一部戏既灵魂人物,一部戏好吾好,就要睇导演用心既程度去到边。我吾系导演,吾识导戏,但系应该识睇呱。。哈哈。。呢部剧,每个镜头都好“有力”,“有力”我吾识解释,个意思就系,当你睇到每个shot,每句对白,心里面有个感觉“够”,就转去睇二个画面,岩岩好,吾会太多吾会太少。。。感觉好好。。好欣赏呢个导演,希望有机会同佢合作。。
(三) 演员,任选系好重要既一环。呢部戏基本上95%既演员都好劲好够火候,唯独是“最主要”果个。。。。名就吾提啦,你地自己去睇啦。。。所有配角都好好,好羡慕亦都好开心见到一D好朋友有一部甘成功既作品。响度更系要赞下我既good brother啦
Zzen演既Robert Zhang,够贱够狠,Zzen既眼神里面,真系有呢种“火”响度,岩岩好。。。(吾知系咪佢既样根本都戏甘呢)哈哈。。。
第二个系许美珍演既秀娟,虽然吾系主角,戏份吾多,但系吾知点解好期待佢出场,可能呢D就系佢既魅力所在呱。佢既样,再加上一身惹火既打扮,正系角色既需要,100%吻合。。。而第三个就系工人“啊桃”,演得好活泼好生鬼,无揾错人。。好想认识佢本人。。嘻嘻。。。
(四) 服装,靓到Dum Dum声。老实讲,娘惹本应就出现响马来西亚,似好熟悉,但系又吾系太了解。D衫有D似马来衫,但系就硬系觉得靓,就系靓,可以着出女性既线条美。再加上D首饰,我捻应该都系坚野黎,因为无论系质感同视觉效果都“一级棒”!!!
(五) 场景,睇得出有D系实景有D系studio,但系仿似度极真。可能一路以黎我好中意D娘惹建筑,D家私等等,觉得好吸引,好有味道,个个部分既装修都好细致,金碧辉煌,够晒霸气,净系睇个场面就够咯,靓到无法形容。。。不过就有D恐怖。。哈哈。。。如果一个人响甘大间屋,真系有D惊!!!
(六) 道具,撇开所有野,净系讲食物,睇到都想吃,又可能我好中意吃娘惹菜(因为我成日去Damansara Perdana果间“Mum’s Place”度吃,正!)所以见到剧里面既煮餸既场面,特别好胃口。正餐又好,nyonya糕点又好,我都流口水。。。嘻嘻。。我捻D道具食物应该都系坚料黎,如果我有分拍既话,肯定变肥仔。。。甘好吃,肥都值得啦。。。
(七) 灯光,D灯光打到D背景靓到。。。。。。。。。不过studio景我嫌佢硬得滞实景就黄得滞,但系可能甘至靓。。。嘻嘻。。。我吾识打灯,sorry,我只系比D意见者。。。不过整体黎讲,就系靓!
(八) 剪接,所以你地话吖,导演要专心拍戏,拍完仲要专心剪接,剪到shot接shot,mood 接mood。当部剧播出街既时候,导演已经戴紧假发咯。。。。掌声鼓励,多谢导演比到我地一部甘精致既电视剧。。。
(九) 配乐,每到一个感情位,激涨位,兴奋位,抒情位,都会有一D好适合既俗称mood music出现,去jit你D眼泪出黎果种。。。不过我就嫌呢部剧既配乐稍微弱左DD,DD者,吾大问题,问题可能系果个主要演员未去到可以令观众流泪既功夫者,吾关配乐事。。。
(十) 少左我。。。。哈哈哈。。。。老实讲吖,能够参与一部甘既大制作,做演员既,一定要去到尽,吾好再困响自己既框框里面啦。。。
我讲完啦,我捻系最长既一篇blog啦。。。我讲到甘辛苦,你地仲吾快D去睇。。。。。

5 条评论:

Esther Sam 说...

i got watch this drama! Tis drama really very nice~ thumbs up! bravo.. haha! Still in love with the story line and all the actress..

Rebecca Kheng 说...

讲起电视剧,都好想讲俾william知,第一次睇你拍既戏系《杞子当归》,你演的好发挥(当时你系迷新人啊?如果系既话,真系好演技好自然),深入民心,头二部,名字我唔记得啦,当时无追,屋企人开住电视,我就睇几眼,当时你有个造型戴头箍既,都演的唔错啊!

夏娃 说...

我也有看这部戏
里面最让我喜欢的角色是刘一刀,XD

kerrin 说...

我也是刚看完~~
真的值得推荐~~

Anna 说...

I'm watching this drama now too...At first I don't understand what's the big deal about this drama, but after watching it I really fell in love with it. It's not just a drama. You get to learn things from it. It's a pity not much young ladies nowadays know how to cook, let alone a proper peranakan food. And the beaded shoes it's just so beautiful...