w i l l i a m s a n + B L O G

我?坦白直接..所以咪成日比人鬧咯..

不過我都無理佢地,因為我覺得鬧我既人通常都係吾接受現實至會鬧我者...

2.3.09

四十几???



好耐好耐好耐无写D野上黎啦,又系好似好忙甘。。。其实吾算好忙既,就系因为吾忙,所以无野写。。。哈哈。。呢排都系做D湿碎D既野,同工作无乜关系既。。。不过。。。话口未完,依家开始又有野烦啦。。事关接左部新戏,呢部新戏可以算系我入行甘耐,最富挑战性既角色,就系一个“老”奸巨猾既富豪,仲要有两个二十岁左右既仔女!!!!我晕啦。。。。。。。
好奇怪,吾知点解,男演员要做一个比自己实际年龄细既角色,比人既感觉会有少少牵强(似乎年龄既距离有几过分啦),当要演一个比自己实际年龄大好多既时候,就会觉得好滑稽。。好似偷老豆D衫黎着甘。。。
我未整过容,但系今次要装好多假狗上身,例如要痴“pat”假既二撇鸡,绑件肚兜假肚腩,将D头发蜡晒上去gel到好似头盔甘硬。。“近搞笑”。。。。
最搞笑都莫过于放吃饭既时候,原来装晒一身假野,好多平时做到既野都会变得做吾到,就系吃老麦嘞。事关一抹大个口捻住塞个汉堡包入去既时候,假鬚就会扯住D皮然后一忽忽甘脱落,都几痛架。。。仲有,原来大肚腩既男人疴尿既时候系完全靠感觉而吾洗靠视觉既。。。哈哈哈。。。
甘样既装扮,要拍戏的確系有D辛苦既,但系胜在剧情够吸引,所以都做得好过瘾。。哇,好押韵吖。。哈哈。。不过我敢担保,我四十几岁既时候,肯定吾会好似甘既look。。。

我偷偷影左再po上黎比大家睇啦。。。

12 条评论:

pisc3s*bab3 说...

哇~
你真的很久没update blog le~
嗯,或许没看过你挑战酱的角色~
或许也不错呢~
期待~期待~
看一看你老老的样子~
有肚腩的william~
呵呵~
可能也很帅而且迷到很多观众也说不定耶~

米唐美芝 说...

原来肥佬小便都会射到到处都系的!
哈哈哈
好期待你的照片哦!

memolynn 说...

年过了那么久,每次上来还看到你的逗利市篇,今天终于有新文章啦!

会期待的uncle look!一个你complain了很久的“麻烦”“棘手”造型!

拍完我们学hip hop 啦!

w i l l i a m s a n 说...

真的很久没update我的blog了,因为这部戏真的很“棘手”,希望这个造型能迷倒观众咯。。哈哈哈。。谢谢林佩盈小姐的支持。。到时候我绑着假肚腩和你一起学hip hop啦。。哈。。

pisc3s*bab3 说...

还不错的look la~
haha~
also handsome ar~
那更期待你在那部剧的演出喔~

bluesky 说...

你个肚腩~~~劲搞笑咯...
我一定会期待的,所以,你辛苦系会有回报gek,不要担心!

晓颐 说...

我妈咪话你好似 Melvin Wong 涡。。 哈哈!!

w i l l i a m s a n 说...

晓颐,问你妈咪边个系melvin wong 。。。

匿名 说...

哈楼
这部新剧也是马来西亚同新传媒合作的剧吗?
对了,红心大奖快到了,你又可以来新加坡了!?

tifanyDblog 说...

哈哈,睇你寫D野都記搞笑窩
不過都幾期待部新劇

eleanor 说...

甘既look好靓仔!哈哈

花 花 宇 宙 说...

其 實 我 覺 得 蠻 象 的 ﹐ 可 能 因 為 你 的 樣 子 本 來 就 衰 衰 底 吧 。 哈 哈 ﹐ 但 你 在 舞 舞 獅 的 打 扮 我 也 很 喜 歡 ﹐ 太 kawai了 ﹐ 哈 哈 。