w i l l i a m s a n + B L O G

我?坦白直接..所以咪成日比人鬧咯..

不過我都無理佢地,因為我覺得鬧我既人通常都係吾接受現實至會鬧我者...

21.3.09

城市恐龙之开心人


“人”真系有好多种既,有好有坏,有单纯有复杂,有笑骑骑有面噥噥,有开心乐观有绝望悲观,有攻心计阴谋有乐于助人,有黑白有彩色亦都有灰暗世界,负面思想正面思想等等等等。。 。我做左甘多年人,都好似从未真正认识过一个“完全正面思想,永远活响彩色世界,无机心,乐于助人,面上成日带住笑容,耳边经常传黎笑声既开心好人”。。。好似讲得佢好好甘,可能对我黎讲佢真系算系一只城市恐龙。你地都可以捻下自己身边有无一个甘既人出现过,为你地烦躁既思想暂时放松一下。。。有既话,不防多D接触,吸收多D正面既能量,真系排毒美颜保健养身吖。。。。
呢个人,我相信有可能系上天派落黎凡间赐给凡人开心与快乐既天使,往往以自己既“论尽”而构成既笑话同大家分享,哈哈,佢自己D笑话,我捻讲几年都讲吾晒吖,因为佢真系一个好“论尽”既人。。。。因为车祸,佢既头同手都做过手术,十只手指都比车门夹断过,最经典就系---曾经住过既屋,因为天花板上面既水箱爆裂,搞到成间房都系水都吾紧要,同埋一齐跌落黎既乌鸦老鼠既尸体,附送尸虫。。。成张床吖书台吖,都布满尸体同尸虫。。晕啦。。间房仲要得既?? 甘多甘黑仔既野发生响佢身上,佢都可以表达到好似事不关己甘,当笑话甘话比大家知,佢仲讲得好开心添。。。搞到我好耐都无笑到飚眼泪啦。。。
其事呢个世界应该多D好似呢D甘开心既人,就吾会甘冷漠无情咯。。。
呢D甘乐观既性格,细佬真系要向致敬,亦都要向你多多学习至得。。。
希望大家比D心机去揾呢D城市恐龙,包保你日日都甘开心,开心就自然少D病痛。。。
多谢恐龙。。。嘻嘻

1 条评论:

byron2julia 说...

我也有一个这样的朋友,很可惜已经去世了。她才19岁,是车祸过世的。
这样的人真得很像天使,因为就只有天使可以永远的活在快乐里。遇到酱的人就要好好的珍惜以及对待,因为她是天使。就因为她是天使,就会随时被上帝召回天堂。
我相信每个人身边都有天使,或许你把它当成了恶魔。也许它只是以恶魔的形态出现来帮助你呢?只要心存感激(包括对负面的事),每一件事情都会变得快乐。
~共勉之