w i l l i a m s a n + B L O G

我?坦白直接..所以咪成日比人鬧咯..

不過我都無理佢地,因為我覺得鬧我既人通常都係吾接受現實至會鬧我者...

30.12.09

I'LL BE BACK TAIWAN !!!






哎。。。终于放完假返黎啦。。。成个人松晒。。
。台北。一个我未去过但系又唔会太陌生既地方。(因为成日睇台湾节目,相信大家都系)。。。既然系第一次去,更系做D游客要做既事啦,去下D观光景点,喇喇霖影两张相就走人啦。。。乜乜纪念堂,101吖,西门町吖,北投温下泉,野柳睇下怪石吖,九份做下游客吖,渔人码头吹下风吖,淡水夜市行下吃下“啊给”吖,士林夜市扫下街,饶河夜市吃下胡椒饼,正!好吃!胡椒饼真系aloi mak mak,五分铺咯,(至敝依家全部卖冬装呢)。。。等等。。哇。。。好游客噢。。。不过有D地方真系可以唔洗去,例如D夜市(俗称我地既pasar malam)个个夜市都一样既,只系唔同地方者,又但系有D地方值得去既,去完甘多个地方,本人觉得去野柳睇下D怪石真系几正架。。。当置身于果度既感觉就好似。。。“唔知去左边甘”哈哈。。天涯海角。。。壮观又无助,一种好奇怪既感觉,哈哈。。。不过唔紧要啦,至起码够冻够大风,块面唔会油霖霖,不过如果夏天既话,我就一定无会去。。。成个沙漠甘,热都热死啦。。。。。其实如果再比我去台湾我依然都会选择年尾去,不过一定要去跨年,而唔系净系圣诞,因为原来台湾唔兴庆祝圣诞,但系跨年就会大事庆祝。。。至起码睇烟花都有排你睇啦。。。跨年show又一大堆。。。。。
其实响台北唔净只好玩既,最重要都系D人既文化,佢地都好好人,岩岩识到几个台湾朋友仔,好好玩好友善好热情。。。捻尽办法带我呢度去果度去。。。佢地都对我好好,比到我好好既印象,但系我觉得我就比到佢地好骑呢既感觉,究竟我系马来人定系咩人,点解识讲华语,广东话,英文,甚至佢地既台语,台语其实都同我地既福建话相差无几者。。。所以。。。唔好捻住响我地面前讲我地坏话吖。。。哈哈哈。。。(但系我同既个自己友就不停甘用马来话黎讲人坏话:P 。。。。maafkan saya)。。。。讲笑者。。。仲有果度D女仔既皮肤,个个都甘靓既,白suet suet滑luet luet,又识打扮,由此可见,台湾既美容产品多不胜数,周街都可以见得到好多好骑呢既美容产品,特别系D假眼睫毛,相信响台湾假眼睫毛可以当系其中一样“日常用品”,通街都响度卖,仲系成箱成箱甘卖,佩服佩服!!!相反地,男仔就真系无乜野可以买,全部都冬装,所以有少少失望,净系猛甘买裤。。。。
终结黎讲,我得而且确好喜欢台湾,其实同香港真系差唔多,但系点解中意台湾多过香港呢,原因就系,当我身处于台北既时候,要热闹有热闹,可以去D人多既地方,去下disco唱下k,要宁静有宁静,可以去下台东台南等等仲有好多好靓好舒服既地方可以去,呢D系香港揾唔到既。。。仲有。。。台湾人会令我留恋。。。。。。。。。。。。。。

3 条评论:

gohmelody 说...

有空再來玩吧...哈哈

johnohck 说...

記得返來。。。

Jolie 说...

hi 我是路人 my home town is Taipei and 沒錯 胡椒餅好吃!