w i l l i a m s a n + B L O G

我?坦白直接..所以咪成日比人鬧咯..

不過我都無理佢地,因為我覺得鬧我既人通常都係吾接受現實至會鬧我者...

18.1.10

风膜吖。。。好惨吖。。。






玩玩玩。。。玩完返黎之后,真系有排忙。。。忙工作??都惯晒啦,系忙睇医生吖。。。一返到黎,就准备开拍新剧“血蝴蝶”,跟住去宣传“七势1千威虎年”既新年专辑。。。甘就“lai”野嘞。。。应该响宣传期间系甘吃野,乱甘吃野。。。吃到返黎食物中毒,疴到七彩,真系七彩架。。。瘦左成个圈。。。睇左医生之后都疴左两日至停,终于“泻停封”嘞!!!以为无事,照常开工,点知一日之后既一早,一训醒,成身都系风膜,又红又肿又痕!!!好大镬!!!但系要去拍个节目,唯有着长袖衫啦。。。顶硬上啦。。。过关,拍完之后就剌剌霖飙出去睇医生。。。。(我前几日食物中毒都系睇呢个医生既),由于我岩岩拍完节目,着得靓仔d,医生竟然唔认得我。。。。医生问我,你系咪吃错野定系吃错药??我答,两样都系,前几日我食物中毒黎睇你,甘你比左好多药我吃。。。甘唔知系边个可能性较高呢?? 医生笑左两声之后就话无事架啦, 出去拎药啦。。。。。其实风膜呢家野真系好奇怪既,话黎就黎,话走就走。。。可以响五分钟之内出现,亦都可以响五分钟之内消失(当然系吃左药之后啦)。。。今晚问我听日开唔开到工,其实我今晚真系回答唔到你架。。。。。因为果日一训醒,响张床度,睇过成身,完全无事,点知刷完牙之后, 准备吃早餐之际,一下黎料,成身都系。。。。好痕好痕。。。。想死!!!又飙出去睇医生,要求打针,点知医生话打针治标唔治本,打完针会无事几个钟,但系药性过左之后,可能会一次过黎得更加严重,搞到我都唔敢打,于是医生叫我一次过吃完一日要吃既药,但系要休息,问题就系,我唔可以休息,当日即刻要开工。。。。所以。。。。我一次过吃晒一日要吃既药。。。搞到我一路开工一路瘟瘟炖炖。。。。。。。。
今日请左一日假响屋企瘟瘟炖炖一日,边度都唔去,一直对住电脑facebook ,多谢晒甘多位朋友仔响facebook比我既意见,我都有听你地讲架,去药材铺买左d酒饼沟白酒同埋蛇粉standby住,万一d风膜一黎至起码有得搽。。。。。thank u thank u 。。。。好嘞,听朝要开工啦,其实依家都响度惊紧,听朝都唔知会唔会又黎返。。。。touch wood touch wood 。。。。

3 条评论:

lini 说...
此评论已被作者删除。
lini 说...
此评论已被作者删除。
lini 说...
此评论已被作者删除。