w i l l i a m s a n + B L O G

我?坦白直接..所以咪成日比人鬧咯..

不過我都無理佢地,因為我覺得鬧我既人通常都係吾接受現實至會鬧我者...

22.6.08

冬瓜豆腐...




其實拍左兩個幾月戲,你都咪話,真係幾辛苦下架.呢套新劇我做粗人,講親話都要大大聲,郁手郁腳.所以好多場戲都攪到我損手爛腳,你知啦, william出名皮光肉滑,哈哈,皮薄到仲薄過薄餅皮呀...但係依家都花晒咯...有時成身花到吾連戲忝..所以劇組仲精過你,有D咩大場面大動作又或者死人lum樓既戲,就一定擺到最後一日至拍,盡量避免演員有D咩“冬瓜豆腐”,如過吾係,套劇就玩完啦..
最後一日我地要飛車落河呀,出動大吊機吊架車上上落落,演員仲要潛入車箱里面救人..刺激又好玩..吃到甘大個人都未試過坐響架沉左響河里面既車喥,你試過未呀?其實我地都好驚有水蛇架,不過就無人見到,凈係見到一尺成一尺既大青蛙者..
果日拍完之後,返到屋企當晚實在太好訓啦,我捻事關游左成日水,同埋吸收左頸多負離子.所以得閒就去下郊外吸收D新鮮空氣啦甘多位城市人...

1 条评论:

匿名 说...

睇第一張相,我以爲你拍緊鬼孟腳.......哈哈哈