w i l l i a m s a n + B L O G

我?坦白直接..所以咪成日比人鬧咯..

不過我都無理佢地,因為我覺得鬧我既人通常都係吾接受現實至會鬧我者...

23.6.08

過得一日得一日咯...






哎..以前D人就話“人生短短幾十年”,依家?哎,計我話“開心得一日就得一日咯”..
無端端整個tsunami黎,一陣又話地震,一陣又話水災,甘就無左甘多條人命咯,听到都驚啦.個心不停甘捻“吾知幾時輪到我者”...吾使擔心,我吾係悲觀,不過捻捻下其實呢個世界有好多野都吾輪到我地控制者...好似我既friend甘(K君),平時都吾煙吾酒吾蒲吾嫖,仲好虔誠拜好多神,果日無啦啦響個頭同個背脊度生左粒野,吾係水瘤吾係肉瘤,呢粒叫“油瘤”!听過未?我無乜讀書所以未听過.未听過既朋友,吾緊要,你望下張相就包你吃吾落飯...有兩粒,比較完整果粒係響背脊度挖出黎既,大過golf波少少,另外果粒比較細D深色D同埋有好多細細粒野吊住..勁想嘔!
你捻呀,一個人健健康康,都可以無啦啦生兩粒野出黎...所以我依家吃得就吃,行得就行,訓得就訓,玩得就玩,開心得一日就開心多一日,只要吾會傷害到其它人就得咯...攪到我每次既生日愿望一定係身體健康行頭...希望大家每日都開開心心,健健康康啦.

3 条评论:

匿名 说...

喂大佬,好核突啊!我仲以爲上來會見到你既靚仔相(雖然都有少少滯),點知見到呢pek野......

memolynn 说...

你可以在噁心一點的辛偉廉。。。

早上起來想說吃早餐之前看看你新開張的blog,就被你嚇到!

william hk 说...

Totally agree with you. Life is short. Wish you happy and healthy all the time.