w i l l i a m s a n + B L O G

我?坦白直接..所以咪成日比人鬧咯..

不過我都無理佢地,因為我覺得鬧我既人通常都係吾接受現實至會鬧我者...

25.6.08

一日未死都有新聞听...



吾知係咪呢排得閒d咧,成日撲響架電腦前面,睇下人地既blog,發覺到原來馬來西亞既網絡世界里面d八卦野去到香港度.
其實做人最緊要吾好周圍得罪人,尤其係得罪女人,如果吾係,哈,包你死無葬身之地.依家幾個國家既女人都同一時間響度講緊同一個男人d衰野.(此目標人物係我個blog度"一樣米養百樣怪人”里面既MR.O) 好在我都係企呢幾個女人呢邊,因為我都真係覺得呢個“自稱”為博學多才,性格天真無邪既str8 guy非常過份,周圍講話吾係甘仲意我同林小姐既為人,我地有邊忽得罪你呀大老,枉我地之前仲當你係朋友成日介紹d高層朋友比你識,依家識左人就過橋抽板..其實你係想砍草除根,因為我兩個知道晒你d衰野..想響呢個圈玩野?哈哈..剛才收到消息,佢又接到個節目,呢個係一個舊節目,係佢拾二攤得返黎既,其實听落都無咩大不了呀,大家都好鐘意舊主持人,大家都認同佢做得好好,可能係舊主持人吾減價,所以公司至搵佢頂者,可能佢平d咧,但係佢就周圍唱話係果間公司求佢求得好辛苦,佢先至免為其難接既.呢番話果間公司更係吾知啦,因為呢番話凈係講比果d知名雜誌既高層又或者講比其它電視台d有利用價值既人听既,證明比果d人睇佢幾有料.
雖然你大過我,但係我想同你講一聲:紙係包吾住火既..

1 条评论:

匿名 说...

哗!需不需要连照片都贴上?不如把FULL NAME 给写上?不怕被告诽谤?