w i l l i a m s a n + B L O G

我?坦白直接..所以咪成日比人鬧咯..

不過我都無理佢地,因為我覺得鬧我既人通常都係吾接受現實至會鬧我者...

10.7.08

“上等人”...

其實細佬都有成日出席好多宴會,有high‭ ‬class‭ ‬既又有Dlow class‭ ‬既,亦都有好多機會見到D所謂既“上等人”..其實響我六月寫既“一樣米養百樣怪人”里面仲未例入呢一欄..因為實在太多怪人啦.
案例1)我曾經去過一個響六星級酒店舉辦既某珠寶展,著晒西裝打晒煲汰,成身緊到似機械人甘,再加上我又餓到七彩,一心捻住去吃D六星級既野啦.結果等左好耐至出道主菜,就係一個好大既碟(大概一尺半直徑),上面擺住一粒勁細既帶子,仲有D生菜做伴碟,好靚..由於我餓到七彩既關係,我一叉就將成粒帶子擺左入口,二十秒之后就吞埋落肚,就甘吃完道主菜.我望返隔離個啊嬸(應該係闊太,但係個look好村姑),佢將粒好細既帶子切成八份,然后逐件擺入口慢慢嚼,跟住望下我,微笑點下頭,問我D野係咪好好吃甘意思,我更係即刻變返上等人既口吻話:yes! great ! fantastic !
案例2)一個朋友既朋友,佢好鐘意響人面前表現佢好有米.佢絕對吾會去D大排檔吃野,一定係要去D高級餐廳standard既地方吃,甘我更係扮好奇問佢點解會驚去D大排檔吃野既甘啦,去話一見到果D吾干淨既地方就想嘔喔..(但係身為馬來西亞人應該都慣啦係嘛)sorry ,可能我cheap,吾應該怪佢..呢條友仲有件瘀事,佢一向都以名車代步,四十幾万左右啦,有一日佢話比人搶車,對方用刀協持住佢,所以比人搶左.本應我地都覺得好陰公下,無端端無左部車,無幾耐,我遇到個朋友做托車既(同銀行托D車住幾期無供D車既托車人),甘我就口痕問下佢有無托過條友仔部名車啦,點知佢話:有!
案例3)有個朋友,佢好想做藝人同做名人,所謂既celebrities.佢幾有錢既,因為佢啊爺留左一大筆遺產比佢,不過佢無好好甘利用呢筆錢,亂甘fing,一口氣買間九十幾万既屋,再用一大比去裝修,幾部名車,買名表,買名牌衫(仲話衣柜里面“所有”D名牌衫一個月換一次)...因為本人覺得佢未係有錢到可以講呢句話既人,都就快四張啦,可以稱得上一事無成.听講有次佢媽媽有事入院(糖尿病据腳),佢居然比媽媽住普通病房,但係自己輕微肚痛就住一人豪華病房,仲話晒比所有人听佢入左院,佢都係希望D朋友去探佢既時候睇到佢間豪華病房者.無幾耐媽媽過身既時候,打齋果晚佢仲響到,但係第二日就要同班friend出國玩,試問你身為啊媽既仔,會吾會啊媽頭七都未過就去玩呀?依家仲出左張唱片,里面仲有首歌係歌頌佢對媽媽既“愛”!
吾知大家覺得以上幾位“上等人”,係咪真係稱得上為真正既“上等人”呢?
*(本輯無相堤供,事關搵吾到“上等人”既相)

3 条评论:

匿名 说...

William生,小弟有地好奇,点解你用广东话来写部落格geh?哈哈,係我读过最有特色的blog。。哈哈

匿名 说...

上等人,中等人,下等人:要分,很麻烦的哦!
哈哈~

对我而言:
人人是好人,日日是好日。
关键在适不适合自己而已。

没有是非对错,关键在适合度~
宁可不要最好的,也不愿意放弃最适合的咯!

这就是我~
哈哈~

自认:没等人!
哈哈~

婉婷 说...

呵呵。。歹势啊。。
会长。。
原来你已经update 了。。。
好奇。。
那个刚出专辑的是谁。。。
哎呀。。
这就是一样米养百样人啊。。。
上等人。。cheh...