w i l l i a m s a n + B L O G

我?坦白直接..所以咪成日比人鬧咯..

不過我都無理佢地,因為我覺得鬧我既人通常都係吾接受現實至會鬧我者...

11.7.08

髮型界盛事..






尋晚出席左個晚宴(好似好忙甘,成日都要出席好多宴會甘),應該係全馬最大型既髮型界盛事(L'Oreal Colour Trophy) ,雖然我好似吾係甘關事,但係死人都去出席下呢場大show啦...無錯,我選摘係岩既,當晚既場面好“虛憾”,有成千幾二千人,個個盛裝出席,舞台燈光音響都一流水准,真係好耐無睇過甘正甘大型既show啦.有好多時尚界既名人都有出席,亦都見到好多friend,因為之前我都拍緊劇,完全無時間出席好多event,個個friend都以為我失左蹤..:)
頭先都有講過場showD音響燈光都好好,個舞台長到我捻D model都會行到腳軟,什至行到邊,D燈著到邊.我甘岩坐左響舞台既正中間,D音響簡直係環回立體聲甘,事關D節奏震憾到我既弱小心靈..場show可以講得上係好好睇,因為有好多“騎哩”既髮型,細佬真係好佩服D髮型師,可以將個頭set到幾尺高,不過我最佩服係D model,佢地由晏晝開始就要set個“騎哩”頭,一路頂到夜晚,仲要化行妝著埋D好勁既show衫,呢D錢真係吾易賺呀.不過我相信當晚有好多人無論幾辛苦都好,都有好大既滿足感既.因為佢地甘辛苦,攪緊腦汁捻D甘有創意既髮型出黎,都係希望可以得到其它人既欣賞同埋認同,佢地真係做到左!
如果馬來西亞華人演藝界有D甘好玩既show比我地去過下隱就好咯.

1 条评论:

memolynn 说...

好可惜啊!我没办法出席!病到七彩啊~

光看他们的invitation card,就知道他们这一次办活动的诚意!

那这一次又上等人的“带子”吃无?