w i l l i a m s a n + B L O G

我?坦白直接..所以咪成日比人鬧咯..

不過我都無理佢地,因為我覺得鬧我既人通常都係吾接受現實至會鬧我者...

22.7.08

愛心encore...




愛心encore?之前四川大地震籌款活動已經舉辦過好幾場,甘細佬亦都有出席,真係希望大家有錢既出錢,有力既出力,甘細佬錢就吾係好多都出左少少,力就應該仲有幾多既,唯有盡力啦.做善事真係可以好開心架,一來積返D福,二來可以睇到大家無分彼此一齊做好事.前晚出席左個“世間溢愛心”既籌款活動,其實呢個活動係A台一個製作人“私人”出黎攪既,絕對無台同台之間既沖凸利益,可見得佢全心全意為左做善事,細佬都一定去到盡幫手.所有藝人唱歌既唱歌,幫手拍賣既拍賣,個個都盡力將自己既專長做到最好,我既專長?咪死凈把口咯..哈哈..甘唯有係拍賣啦,拍賣咩咧?拍賣一棵樹!係水晶樹...響我拍賣之前,我國羽毛球國手李宗偉已經拍賣左佢枝球拍,國手呀,難免都會有D壓力既,我捻到藝人拍賣點會有人要呀,事關成街都話係藝人,人地都未必識我,點會比面我賣果棵樹返去喔...底价三百,舉一次手五十..(咪住先,甘幾時至籌到可觀既錢咧)橫掂都係咯,一於攪大去,舉一次手一千!!!哇!想死咯!!我講左出黎都有D驚架,驚賣吾出我就可能要自己啃架啦.正所謂“為善不甘后人”有兩位人兄為左細佬棵樹,係水晶樹而願意競投既,一位係國手先生,另一位係新聞報報看既主持何海其既姐夫(我吾小心問佢係咪佢daddy,死無....sorry sorry姐夫先生,其實你睇落真係好后生架).結果係由一邊吃菜一邊舉手競投既國手先生以三千八奪得既(之后我叫佢上台令獎既時候,佢將棵菜響個口到“猛”返出黎,大家無眼福啦,因為得我見到國手“猛”菜呢個畫面者,哈哈),多謝晒好得意既國手.至於啊姐夫先生,對吾住呀,不過我捻你去聚寶軒都可以以三百蚊買到棵一模一樣既樹既.

1 条评论:

ping 说...

ahahah!! 死野!真的死剩巴口阿你!好野!