w i l l i a m s a n + B L O G

我?坦白直接..所以咪成日比人鬧咯..

不過我都無理佢地,因為我覺得鬧我既人通常都係吾接受現實至會鬧我者...

4.7.08

sawadee krub “行,dup,買,吃,拜”






嘻嘻,細佬休息左幾日,所以個blog就停左幾日,放心啦,我捻我依寫blog未會新屎坑三日香既,我只係返左第二個家〔泰國:曼谷〕者.
其實我都好掛住個blog架,我響泰國既時候都有上網睇,亦都想寫,不過酒店既電腦得英文同泰文...英文我覺得吾夠貼切,甘就等我學好d 泰文再寫比你地嘆啦...哈哈
其實我次次去曼谷主要既原因係還神同拜神.
點解要叫“行,dup,買,吃,拜”??
1)行>除左机場去酒店同酒店去机場搭的士之外呢,一般黎講我真係無乜想搭的士,因為響曼谷好多時候都響度塞緊車,所以我情愿答地鐵,又或者行路...通常去到目的地既時候都會有少少腳軟,如果去到既目的地係一間好X大既shpping mall..哇!呢鑊金咯..又係行.跟住再行過隔黎另外一間又係好X大既mall.行行行同再行咯...響Siam果區真係囉你條命呀,一共有四間大型既shpping mall..我係用左一日時間響到行,除左去餐廳吃野同埋試鞋果陣可以坐之外,基本上成日都係行行行...真行到腳都甩呀 !
2)dup>"dup" 即係dup骨啦.去到泰國邊可以放過呢個環節架.一個鐘泰骨都係緊緊250baht,易計d咪rm25...哇!真係抵到爛呀!今次去四日dup左四次者,有兩次就直落兩個鐘,不過仲未破到上次既記碌,一日dup四次骨 哈哈 dup完之后返到酒店即散..
3)買>去曼谷其實買野就真係洗吾得幾多錢既(吾包名牌),我意思係買d cheap d既靚野,例如去pratunam platinium(有冷氣)或者jaktuchak weekend market (無冷氣,仲好X熱)呢兩噠地放都係批發价出售,抵到爛,擺到明係cheap架啦,不過d design就真係幾掂架.如果你又想買d又平既名牌當然有啦,不過你最好年中(七月到八月)同埋年尾到年頭(十二月尾到一月尾)泰國瘋狂大剪价 up to 80% sale...我第一次買名牌野吾使睇价錢係甘掃係甘掃就係響泰國啦... 哈哈..瘋狂購物得甘豪既感覺真係好爽架...
4)吃>泰國 野好吃到囉命呀,可能我最鐘意吃泰國餐啦.首先要為大家介紹既係“正宗泰國菜餐廳TALING PLING”...搭的士同司机哥哥講 Silom Soi 22 你會見到間印度廟,之後轉入去廟旁邊條路,直直行一分鐘就見到一間好靚既獨立式響你既右邊架啦.. “TALING PLING”,如果你覺得亂既話,間野響world trade centre岩岩開左間分店,快d去試下啦...記住間野叫“TALING PLING”呀...仲有仲有記住去埋堂人街(yao warat)既南星餐館(即係人地吃魚翅呀燕窩之纇既餐館),響條行仔度既(吾係門口向大路果間呀),好多人既就係架啦.你可以淨叫燒蝦燒蟹,冬粉帶子....仲有波蘿炒飯,好吃到想暈呀..
5)拜> 其實去拜四面佛係由2001年開始拜既,拜完之后真係覺得幾靈,所以一年會去一兩次還神.第一次拜既經驗最為之特別,因為拜完之后捻住走既時候響悶口先見到謝庭峰,之后又見到謝賢,點知后面仲跟住個狄波拉同佢老公鬍鬚KONG響我旁邊經過..今次去都算特別,四日里面我一共拜左三次,三次都係到左門口準備拜既時候落起大雨,點都好啦,拜就一定拜硬架啦,唯有 住雨拜咯,可能四面佛感動落淚,再用神聖既雨水洗去我地身心上既罪孽咧...一般既信徒都會甘捻既..嘻嘻

6 条评论:

d3s*.~ 说...

你很棒咯!竟然用广东写!
我广东不是很好所以看了有点辛苦T_T
我也要去那边玩!
你不带人家去的!哈哈!


yInG

匿名 说...

喂。。 听都听都我流晒口水啦!!几时再去带埋我去啦!!有你呢个导游都几唔错的!!哈哈!!记得啊!!

匿名 说...

aiyaa.. 我好蠢啊!!头先唔记得留名啊!我埋是被你闹好蠢的ASHLEY喽!!衰人!

匿名 说...

點解相中既你,十年如一日,永遠甘青春無敵既?不如你將個blog改名為william blog blog脆啦,哈哈

匿名 说...

哇!!!
曼谷真係你架第二个家喔...
甘熟架...
但是係那边又真是几平架...

匿名 说...

会长。。。
你也未免太久没update你的blog blog了吧。。。